vineri, 27 aprilie 2012

Cine minte?

   Si pun aceasta intrebare pentru un caz particular despre care voi vorbi acum si nu in general despre Romania pentru ca nu ne-ar ajunge internetul sa dezvoltam. Vorbesc aici strict de scandalul RCS vs. Intact media Group.
 
   NU inteleg de ce se face atat scandal, ma rog A 1 face scandal, cand tot ei cer 7 MILIOANE de EURO pentru edifuzarea a 5 canale. Sunt rau si zic, s-o luam pe rand:

Antena 1 - Un program generalist, cu cateva emisiuni bune, filme slabute dar circ din plin. Sunt si exceptii, una dintre ele fiind Dan Negru. Evenimente sportive putine si transmise in paralel cu GSP TV.

Antena 2 - Probabil cea mai buna din grupul Intact, cu emisiuni fara scandal si circ.

Antena 3 - Incearca de 8 ani sa-l dea jos pe Basescu si nu reuseste. Da in el, de m-am plictisit cu trioul minunat Gadea, Badea si Ciutacu. Din puntul meu de vedere, o alta televiziune de stiri

Euforia - Nu pot sa-mi dau cu parerea ca nu m-am uitat niciodata, poate pot zice mai mult cititorii, cei 5 fani pe care ii am :))

GSP TV - Gigi Becali TV, o televiziune goala cu vorbe multe despre nimic. (domnule Becali si cat de tare sunteti suparat?? - De-mi cade parul de pe oi.)

   Am facut un rezumat scurt si-acuma fac un calcul scurt 7 mil de EURO impartit la 5, 1.4 mil EURO pe canal/an, impartit la 12, 116666.66 EURO / canal pe luna, 3888,88 EURO / zi / canal, doar de la Digi tv nu de la toate companiile de cablu. ENORM pentru ca este pe langa banii de pe publicitate care de asemenea sunt foarte multi
   Atunci sa urle cat vor ei tot trustul Intact si sa faca reclama grupului RCS, pentru ca negativa sau pozitiva reclama se numeste. Bravo RCS. Felicitari.

Pace

2 comentarii: